• OMX Baltic−0,41%260,93
  • OMX Riga−0,72%885,98
  • OMX Tallinn−0,07%1 684,45
  • OMX Vilnius0,22%1 004,61
  • S&P 5000,25%5 732,93
  • DOW 300,2%42 208,22
  • Nasdaq 0,56%18 074,52
  • FTSE 1000,28%8 282,76
  • Nikkei 2250,57%37 940,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,74
  • OMX Baltic−0,41%260,93
  • OMX Riga−0,72%885,98
  • OMX Tallinn−0,07%1 684,45
  • OMX Vilnius0,22%1 004,61
  • S&P 5000,25%5 732,93
  • DOW 300,2%42 208,22
  • Nasdaq 0,56%18 074,52
  • FTSE 1000,28%8 282,76
  • Nikkei 2250,57%37 940,59
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,74
  • 08.06.15, 21:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Terviseteadlikud kliendid muudavad kiirtoiduäri

Tundub, et tervislikult toituvad inimesed ei külasta vaid salatirestorane ja joo smuutisid. Tegelikult on tervislikest eluviisidest lugu pidavate inimeste jaoks atrakiivsemaks muutunud ka kiirtoidukohad, vahendab CNBC.
Subway restorani sai
  • Subway restorani sai Foto: Bloomberg
YouGov BrandIndexi uus uuring küsitles 15 000 täiskasvanut inimest, kes peavad tervisliku toitumist „tähtsaks“ või „väga tähtsaks“.
On loogiline, et restoraniketid nagu Subway ja Panera Bread on nimekirja eesotsas. 10 toidukohast koosnev nimekiri pakub aga ka mitmeid üllatusi.
Kõige esimesel kohal oli 47,9 punktiga Subway, millele järgnes 45,8 punktiga Berkshire Hathaway Dairy Queen ja 45 punktiga Panera (number näitab, mitu protsenti vastanutest suhtus restoraniketti pigem positiivselt kui negatiivselt).
Teised – nimekirjas veidi ootamatumad ketid – olid näiteks Olive Garden (5. koht), Dunkin’ Donuts (8. Koht), Baskin-Robbins (9. koht) ja IHOP (10. koht). Need restoraniketid ei paku just väikse kalorsusega toite, kuid viimasel ajal on paljud kiirtoiduketid teinud jõupingutusi, et ka teadlikumatele klientidele aktraktiivsed olla.
Viimastel aastatel on turge mõjutamas uus jõud – terviseteadlikud kliendid. Nende osakaalu suurenemine on avaldunud näiteks McDonald’si ja Coca-Cola müüginumbrite vähenemises. Järjest rohkem kiirtoidurestorane püüab oma menüüd muuta nõnda, et terviseteadlikumad kliendid seal käimisest ei loobuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele